Parent Category: Home

Science admit their error

Science magazine, and article author Gretchen Vogel, have admitted that their article claiming that the "only 2" studies to have found DNA damage from RF radiation were under suspicion of fraud. She has now admitted that there is at least one further laboratory that have replicated the work, but also strangely stated that she deliberately ignored research that found evidence of DNA damage that was not actual breakage of DNA!

Click here for the full news story